Kickstart dag 1 💕😍

 
Uppdatering 22 maj 
Idag körde jag igång med Annas och Philips kickstart
4 veckor 🙏🏼🙏🏼
första gympasset var sjukt jobbigt 🙈😂
svimfärdig typ 
Men bara och följa deras schema 
Håller tummarna för att jag klarar detta 
Jag vill och jag ska göra det för att orka mer och för att min kropp behöver träningen 🙏🏼🌸 
 
Onsdagen  29 maj 💕💕
Efter en vecka med kickstart har jag fått mer energi än någonsin ,, mår så bra 
minus 1,9 kg första veckan så lite vätska har försvunnit ur kroppen 👌🏽🙏🏼💕
 
31 maj ❤️
idag blev de en tur till Karlstad med Sandra
kändes underbart o bara ta en åktur o slappa 😊
Bra musik och ett leende på läpparna 
life is Good 
 
1 Juni ❤️
sandra hade fixa lite mys hos sig för att fira mig 
så trevligt 😍
satt o lyssna på musik och prata lite ,, 
Tack Sandra , Stina , Nettan , Lena ,Axa , Erika , Linnea för ni kom och myste med mig ❤️
 
 
 
 

Kommentera här: