Storm ute 😂😂

 
 
 
 
 
Min nya tatuering ❤️😍
sjukt nöjd så fin ,, de kändes o tatuera sig men de var det värt ,,, spontant blev de ;) 
 
Idag har jag jobbat och nu fixar jag med tvätten 
det blåser storm ute usch ,, stolarna flög iväg så fick springa o plocka upp dem 
 
Sitter på min uteplats och funderar på vilket golv jag vill ha här ute ;) 
hittat två olika 
lägger upp bilder på dem här 
 
 
 
 
 
 Någon av de här funderar jag på ;) 
tror de blir den översta den såg Nice ut 👌🏽😘
vill ha de lite fint när jag sitter här ute 
Köpte mig en tomatplanta idag och 2 hortensior ,)
Blir mycke fix här ute nu innan sommaren kommer 
Vi har det varm o skönt trots att de blåser ordentligt ;)
Är även sugen på o göra håret lite kallare i ton oxå .. blir ju aldrig nöjd hehe ;) men har hittat så fina bilder på nätet o man blir ju sugen ;) 
hade tänkt mig mer såhär 
 
 
 
 
 
Asså ärligt !? Hur snyggt är inte detta 😍❤️🙏🏼
Nej nu är de dags o ta tag i tvätten igen 
kram på er ❤️

Kommentera här: