Ledig dag đŸ™đŸŒđŸŒž

Dagen började bra hunnit med en hel del ;) kaffe hos Jenny och ett ryggpass pĂ„ gymmet ;) Fixat till uteplatsen med plastgolvet đŸŒžđŸ‘ŒđŸœ
Nu sitter jag hĂ€r och kollar pĂ„ underbara balayage frisyrer sommaren Ă€r pĂ„ ingĂ„ng och jag vill ljusa upp hĂ„ret lite kommer bli spĂ€nnande 😘😍
TÀnkte fixa mig pÄ mÄndag och tisdag och hoppas att jag klarar av och göra balayage pÄ mig sjÀlv ;) 
Tur man har fĂ€rgbomber hemma om det misslyckas 🙈😂
 
lĂ€gger ut bilden pĂ„ min uteplats samt massa fina bilder pĂ„ hĂ„rfĂ€rger blonda sĂ„klart đŸŒžđŸ‘ŒđŸœđŸ™đŸŒđŸ˜˜Â 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
AlltsÄ titta bara hur Nice Àr inte de hÀr frisyrerna
Omg Im in love â€ïžđŸ˜˜ vill ha alla 🙈😂
De Ă€r ju otroligt lika varandra pĂ„ nĂ„t sĂ€tt men ville Ă€ndĂ„ ha med alla đŸ™đŸŒ
 
Dags och fortsÀtta och greja lite ;) 
ha en underbar kvÀll mina raringar 
 

Kommentera hÀr: