2019-04-22 Annandag påsk

Måndag och jobbdag ,,, 
Kände idag att de var dags o börja blogga igen ;) 
Har haft ett långt uppehåll men nu provar jag igen o ser om ja kan försöka vara mer aktiv här 😘
Våren är här och idag var de varmt o skönt ute ,, blev lite fix i rabatten och planterade lite blommor ,, 
Man mår så mycke bättre nu när värmen kommit tillbaka 
Jag har haft de lite tufft i vinter därav har mitt bloggande legat på is ,, men nu känns de bättre 
Med risk att utelämna sig lite så har jag kämpat med kosten ,, varit inne i en period då ja inte orkat äta så mycke och hetsen att gå ner i vikt har varit tuff här men ja börjar må lite bättre och jag vill verkligen inte få tillbaka de dåliga rutinerna jag haft kring mat ,, det har blivit så att ja ibland är lite rädd för att gå upp i vikt o då har ja inte ätit så mycke alls ,, men idag väger jag 68 kg och får tänka att ja inte har så mycke o gå ner och behöver inte stressa sönder på grund av de 
 
Tror vi alla kämpar med nånting jobbigt i livet , o då är det viktigt att vi kämpar och försöker att bli bättre på de vi vill bli bättre på ,, vardagsstress kan vara jobbigt nog men nu ska jag ska blicka framåt och tänka på att ta vara på dagarna och inte gräva ner mig i allt jobbigt ,, 
 
Försöker träna 3-5 pass i veckan och får nöja mig med de just nu ☺️ 
 
Det är viktigt att träna för att må bra och bli stark i kropp o själ ,, 
jag önskar er alla en underbar dag och glöm inte att ta hand om er själva och var stolta över allt ni gör 
 
Kärlek till alla ❤️❤️❤️

Kommentera här: