Onsdag och soligt 🌾

 
Underbara sommar , 
Sen 13 maj har det varit Amazing vĂ€der bara sol och vĂ€rme sĂ„ lyckligt lottade vi varit hĂ€r 🌾
KĂ€nslan att kunna sitta ute i solen och bara njuta med goa vĂ€nner och Kaffemys 💕
HÀrliga sommar ,, fÄr hoppas att de hÄller i sig ÀndÄ tills semestern ,, vore trist om de vÀnde och man hade hade regn varje dag istÀllet ,, men nu fÄr man njuta 
 Tog nĂ„gra hĂ€rliga bilder idag 🌾🌾 Som vanligt startade jag dagen med en aloe vera shot 😍 Det bĂ€sta jag kan göra för kroppen min man blir sĂ„ pigg och mĂ„r sĂ„ bra 
Sen tog jag mig en smoothie med kvarg och bÀr o vatten och mixade ihop ,, sÄ gott med en smoothie i vÀrmen 
Leo ville gĂ€rna vara med pĂ„ bild 😘🌾 i morgon blir det jobb igen sen ledig fredag lördag söndag ❀
I helgen ( pĂ„ lördag ) ska jag ha min 40 Ă„rsfest med tjejerna pĂ„ Relaxen 💕 kommer bli sĂ„ mysigt och trevligt 
LĂ€ngtar redan 🌾🌾
 
Idag kom Jenny ( min vĂ€n och granne ) förbi med en present till mig Fick ett fint halsband lĂ€gger ut en bild hĂ€r sĂ„ himla fint 🌾🌾🌾
Nu blir det sĂ€ngen ,, ska upp kl halv fem 😮😮
 
Gonatt alla fina lÀsare mÄ sÄ gott kramar 
 

Kommentera hÀr: