Summer 🌸

Så varmt ute , vi har haft strålande sol sen 13 maj  helt underbart 🌸
I lördags firade jag min födelsedag med underbara vänner 😘 Tillsammans med Nettan,Lena,mickan , Emelie w , Stina , Jenny , Emelie R , Ullis , Linnea och Sandra ❤️🌸
Vi satt på Relaxen drack vin åt gott och myste i poolen , sen drog vi ut på stan och tillslut hamna vi på Mastis där andra vänner kom oxå 🌸🌸
Hade tur och fick skjuts hem av Tina så slapp gå uppför backarna ;) 
 
Dagen efter firade jag mors dag 🌸 Vi fikade lite och hade det trevligt 😘 
 
Denna vecka har jag tillbringat på jobbet och med vänner ,, haft några visningar Forever , tar tid och lära sig men så trevligt och roligt 
Lägger ut lite bilder ☺️☺️💕
 
Från lördag : mina presenter 💕💕🌸
 
 
 
 
 
Bilder från veckan 🌸 
 
Biltur med Lena till Lundsberg 🌸
 
 
Forever visning 🌸🌸
 
relax efter jobbet 🌸🌸
 
Forever visning 🌸❤️
 

Kommentera här: