Onsdag 😘😘

Ligger i sĂ€ngen och ska snart sova 😍😍
I morgon blir det nog trÀning och sen mer trÀning 
Ska jobba med Emelie tors-söndag pÄ kvÀllarna 
Kommer bli riktigt kul det 
Idag jobba jag med Malin ❀ .. 
TrÀningen gÄr bra och kosten oxÄ .. efter 2 veckor hade jag en godis dag .. men nu ska jag försöka o hÄlla mig borta frÄn det ett tag till 
 
Det gÀller att kÀmpa pÄ och trÀna massa 
Om 10 mÄnader vill jag vara i bÀttre form för förhoppningsvis kommer jag att fÄ gÄ pÄ en tillstÀllning och ha fina klÀder pÄ mig sÄ nu gÀller det att se framÄt 
Har inte mycke jag ska bli av med men gĂ€rna 10 cm runt magen sĂ„ blir jag nöjd tror ja 😉😉
 
En sak Ă€r jag nöjd med nĂ€r det kommer till mig sjĂ€lv och det Ă€r mitt hĂ„r 😍😍😍
Kör bara pÄ bottenfÀrg just nu o lÄter resten vara 
FÀrgar mitt hÄr sjÀlv o för en gÄngs skull sÄ Àr jag nöjd..
 
 
Älskar fĂ€rgerna speciellt nĂ€r de gĂ„r frĂ„n mörk till ljusare 
Kan ju aldrig bestÀmma mig om ja ska ha ljust eller mörkt sÄ detta passar mig perfekt 
 
Nu ska ja sova för i morgon vankas det trÀning o jobb
Puss pÄ er ni som lÀser detta 
MĂ„ kraften vara med er ❀❀❀
 

Kommentera hÀr: